איך לעבוד נכון בתקופת התנסות בקידום האתר

קידום אתרים הוא אינו נושא שחור ולבן. הוא גם לא מדע מדויק אבל אין זה אומר שמותר למתוח את הגבולות. בעוד שיש כמה טכניקות הנחשבות על גבול הקידום השחור, בכמה טכניקות שחורות אחרות, הסיכוי הוא די נמוך להתחמק מעונש. כמו כן מומלץ לסגל טכניקות ועבודות קידום המעידות על עבודת קידום לבנה ותקינה. במקרים רבים, בעלי אתרים מבצעים תקופת התנסות באתר. הם בוחנים מה עובד ומה לא. חשוב לדעת כיצד לפעול נכון גם בתקופה זו.

אל תערכו ניסויים ארוכים

תקופת ההתנסות צריכה להיות קצרה ומדויקת. למעשה הדרך הטובה ביותר להתנסות בקידום אתרים היא להקים אתר ניסיון במקום להתנסות עם האתר החדש שלכם. כך, במקרה וגוגל יחליטו להענישו, רק שפן הניסיונות יפגע. אם בכל זאת החלטתם לבדוק כמה דברים על האתר החדש, עשו זאת בזהירות ואל תמשכו את הזמן יותר מידי. השקיעו בקידום לבן על פי מה שמקובל על גוגל. בקידום אתרים אין קיצורי דרך.

להימנע מקלוקינג

חשוב מאוד להימנע מלהכניס תכנים בצבע הרקע רק על מנת שגוגל ימצא אותם. למשל הכנסת מילות מפתח וטקסטים למטרות קידום בלבד. גוגל מחפש את מה שטוב למשתמש. מה שנועד אך ורק למנוע החיפוש ולעיניו בלבד  נחשב לפסול ע”י גוגל. לכן גוגל מענישים במהירות על קלוקינג. נקו את האתר ובדקו שאף אחד אחר לא שתל לכם תכנים וקישורים זניחים באתר.

השתמשו בקנוניקל

תג קנוניקל נועד להסביר לגוגל מה הוא דף המקור כאשר יש ספק לכפילות תוכן לגבי דפים אחרים. משתמשים בו רק כשאין ברירה. פתרון נוסף הוא No index אבל גוגל בכל זאת ממליצים להשתמש בקנוניקל. אם למשל יש לכם תוכן חשוב באתר, מנוע החיפוש לא יעלה עליו בגלל פקודת ה No index.

שימוש ב 302 במקום ב 301

אם בחנות הווירטואלית שלכם יש דף הפועל באופן עונתי ותוכנו אינו מתאים לקיץ למשל. השתמשו בהפניה זמנית (302) במקום בהפניה קבועה (301) בכדי להפנות את הגולשים לדף אם תוכן דומה. כך אתם מודיעים לגוגל שהפנייה היא זמנית ולא קבועה. זה יעזור לכם באינדוקס האתר בשלב בו תרצו להחזיר את הדף לאתר.

 

 

https://searchengineland.com/googles-seo-guide-on-ab-multivariate-testing-130093