הדברים החמים בטכנולוגיה בשנת 2017

מכשירי הטלפון הניידים מאפשרים כיום כמעט את כל הפעולות הניתנות לביצוע בעזרת מחשב ואפילו מעבר לכך. הסמארטפונים והאייפונים הם גם מצלמה, גם שחשב, גם ג’י.פי.אס וגם נגני מדיה. הניידים הופכים ליעילים במיוחד במצב בו המשתמש רוצה למצוא עסק כלשהו בזמן שהוא נמצא בחוץ לבית.  עד לא מזמן השימוש בגוגל היה קצת פחות נוח במכשיר הנייד, אולם גוגל השיקו ב 2011 כמה שינויים שהפכו את פעולת החיפוש להרבה יותר קלה ואפקטיבית.

אנחנו על המפה

במנוע החיפוש של גוגל אפשר לבצע חיפוש לפי קטגוריות. אם המשתמש יחפש בקטגורית מסעדה, מיד תופיע מפה ותראה לו את המסעדות הקרובות לאזור בו הוא נמצא באותו הרגע. המחפש יסומן בנקודה כחולה והמסעדות הקרובות בנקודות אדומות. איך מנוע החיפוש יודע איפה מתבצע החיפוש? לפי ה GPS. כאשר המחפש יגלול על מנת לבדוק את תוצאות החיפוש, המפה תשתנה בהתאם לתוצאות.

חיפוש ממוקד יותר

אם המשמש  ירצה לבצע חיפוש ולבדוק למשל את מצב הבורסה, מספיק  שיקיש אות אחת וכבר הוא יקבל את  החיפושים הפופולאריים ביותר בתחום, או את החיפושים לפי היסטורית החיפושים האישית שלו. בנוסף אם המשתמש יחפש מניה מסוימת, הוא יוכל לראות לא רק את התוצאות הרלוונטיות, אלא מידע רחב על המניה עצמה הכולל גרף וכמו כן את כל החדשות הרלוונטיות לגביה נכון לאותו יום ושבוע. בכך החיפוש הופך להרבה יותר ממוקד מאשר בעבר.

מבט מקדים

אם המשתמש יחפש מלון בעיר מסוימת, כל המלונות באזור יופיע בתוצאות החיפוש. בעזרת לחיצה על האופציה החדשה, הפלוס, אפשר להתקדם בתוצאות החיפוש מבלי להקליד מילים חדשות. אם המשתמש ייבצע חיפוש במטרה למצוא את האטרקציות המובילות באותה עיר, הוא יקבל מגוון תוצאות. בעזרת לחיצה את אופציה חדשה נוספת, זכוכית מגדלת, הוא יקבל מצב חיפוש ויזואלי בו הוא יוכל לקבל תצלומי מסך של התוצאות. כלומר במקום להיכנס לכל אופציה בנפרד, הוא יכול להציץ בה מבחוץ לפני שהוא נכנס. כמו במציאות המשתמש יכול להציץ לחלון הראווה של החנויות במקום להיכנס לכל חנות וחנות.