קידום אתרים חובבני- מהן הטעויות הנפוצות?

מהם הטעויות הנפוצות בקידום אתרים “חובבני”?

קידום אתרים הלך והפך בשנים האחרונות לתחום מפותח למדי.

אתרים רבים מכירים בחשיבותו ומבקשים לבצעו, וכיום ישנן חברות מקצועיות המתמחות בנושא של קידום אתרים משום מורכבותו של התהליך.

אם אתם עומדים בפני ביצוע קידום אתרים חשוב שתתמצאו מעט בנושא, תכירו את השגיאות הגסות שניתן לעשות, ותוכלו להבטיח גם לאתר שלכם מקום טוב במנועי החיפוש.

קידום אתרים- הרבה אפור בין שחור ולבן בעוד שגוגל מהווה את המלך הבלתי מוכתר והבלתי מעורער של המשחק, הרי שהכללים לביצוע קידום אתרים הרבה פחות ברורים למי שאינו מתעסק בכך באופן מקצועי ושוטף, גם אם כולם מסכימים על המטרה הסופית: להצליח ולייצר קידום אתרים איכותי עבור אתרים ולמקם אותם בגדירוג גבוה של תוצאות החיפוש בגוגל.

כיום ישנן שיטות רבות לביצוע קידום אתרים וחברות שונות עובדות בשיטות שונות לחלוטין ומבצעות קידום אתרים ושיווק באופנים שונים,

בדרכי קיצור שונות ואף נעזרים במניפולציות מסוגים שונים. יחד עם זאת, ישנם כמה כללי אצבע שחשוב להכיר, כאשר אתם נכנסים לתהליך.

קידום אתרים -כללים שחשוב לדעת קודם כל ולפני הכל:

חשוב לדעת כי קידום אתרים אמיתי ויעיל לא מתרחש מעכשיו לעכשיו, באופן ספונטני או אימפולסיבי. מדובר בתהליך ארוך ומורכב שדורש מחקר, עבודה יסודית, ועל כן גם יכולת המתנה וסבלנות רבות.

על מנת לבצע קידום אתרים יעיל ואיכותי במשך זמן רב, שיבטיח מיקום גבוה וחשיפה גבוהה אל כמות רבה של גולשים דרושה יכולת ריצה למרחקים ארוכים, שבסופו של דבר תשתלם. בנוסף, חשוב לדעת כי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו אנימציות פלאש, אינן מועילות לשם קידום אתרים והן מאיטות את טעינת העמוד, מפריעות לגולשים להתמקד בתוכן ואף אינן ניתנות לזיהוי מבחינת אלגוריתם החיפוש של מילות המפתח.

טעות נוספת בתהליך קידום אתרים חובבני היא הזנחה של התוכן.

חשוב מאוד להשקיע בתוכן מעניין, סוחף ושימושי עבור הקוראים תוך שימת דגש על הצרכים של הגולש, וכן לעדכן אותו בצורה שוטפת ואיכותית. בנוסף, גם נסיון לזרוק חיצים לכל הכיוונים ולפרסם קישורים לאתרים אחרים אינו משרת את המטרה של קידום אתרים ורק פוגע בו. על מנת לייצר פרסום של קישורים שעובד גם למען קידום אתרים חשוב לפרסם קישורים איכותיים בלבד, שיש להם נגיעה לנושא האתר, מבלי להעמיס מדי.

טעות נוספת שניתן ליפול בה בתהליך קידום אתרים היא הנסיון לרמות את השיטה, ולבצע קיצורי דרך שעובדים על מנועי החיפוש. שיטה זו אולי יעילה ליום או יומיים אך בטווח הרחוק היא עלולה ליצור נזק בלתי הפיך, על כן אל תתפתו להאמין לשיטות שיקדמו אתכם בן רגע.