בניית אתרים – איך לבנות את דף הבית?

בניית אתרים – איך לבנות את דף הבית?

בניית אתרים הינה משימה המיועדת למקצוענים בלבד. רשת האינטרנט מלאה באתרים מסוגים שונים, החל מאתרי תדמית, חנויות וירטואליות, רשתות חברתיות, אתרי תוכן ועוד. אם אתם רוצים שהאתר שלכם יוצב בראש מנועי החיפוש ושהגולשים ימצאו בו עניין, מומלץ לפנות אל חברת בניית אתרים מקצועית. תהליך בניית אתרים חייב להיות מתוכנן היטב וחשוב להתייחס אל מספר פרמטרים במהלכו. אחד מהם הוא דף הבית.

 

בניית אתרים – לדף הבית יש תפקיד מרכזי

 

דף הבית הוא ללא ספק כרטיס הביקור שלכם, הדבר הראשון שהגולשים רואים כשהם נכנסים לאתר, שיוצר למעשה את הרושם הראשוני. לדף הבית תפקיד מרכזי – הוא צריך למשוך את הגולש להמשיך לגלוש באתר ולספק מידע ראשוני וממוקד ככל הניתן. לכן, חשוב מאוד לתכנן את דף הבית היטב בתהליך בניית אתרים.

אחד הדברים אליהם יש להתייחס בעת בניית אתרים הוא המידע שיפורסם בדף הבית. כל בעל עסק שפונה אל חברת בניית אתרים שתבנה לו אתר תדמיתי, עושה זאת קודם כל על מנת לשווק את העסק שלו ולהגדיל את מעגל הלקוחות. על מנת שמטרה זו תושג, חשוב מאוד כי המידע המוצג בדף הבית יהיה מעניין ומספק – באיזה עסק מדובר, אלו שירותים הוא מספק, מבצעים וכדומה.

עוד דבר אליו יש לתת את הדעת בעת בניית אתרים בהקשר של דף הבית הוא תפריטי הניווט. חשוב כי תפריטי הניווט יהיו פשוטים לתפעול, ברורים ומובנים, כך שהגולש יוכל להתמצא באתר בקלות ולהגיע בדיוק לאן שהוא רוצה.

כל דף בית חשוב שיכלול תמונה וכותרת מרכזית. יש לתכנן בתהליך בניית אתרים מה יהיה כתוב בכותרת, חשוב שהיא תהיה אטרקטיבית ומתומצתת וכמובן לבחור תמונה מושכת המייצגת את האתר.

על מנת ליצור רושם של אתר פעיל ורציני, מומלץ בעת בניית אתרים להשאיר מקום בדף הבית לעדכונים או חדשות, בעלי חשיבות בתחום בו עוסק האתר. העדכונים יכולים לכלול מבצעים, טיפים, הטבות, חדשות חמות וכיוצא בזאת.

אם אתם מעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם, תוכלו לבנות בעת בניית אתרים רובריקה בדף הבית המאפשרת רישום לאתר, במהלכו משאיר הגולש את פרטיו, כולל כתובת דוא”ל. בדרך זו ניתן יהיה לדוור את הגולש ולספר לו על מבצעים, הטבות ועוד.

דבר נוסף – פעמים רבות אנו נכנסים לאתר ובדף הבית קופצים לנו כל מיני חלונות, פרסומות, באנרים, הבהובים – הגולשים לא ממש אוהבים את זה. חשוב מאוד בעת בניית אתרים לא לשלב פרסומות כגון אלה בדף הבית שלכם. זה מעייף את הגולש ולעתים אף יכול לגרום לו לברוח עוד לפני שהתחיל לגלוש באתר. מה שחשוב הוא שדף הבית שלכם יהיה נקי ואסתטי, יוקרתי ומכובד, ויוסיף מידע חיוני לגולשים. בדרך זו, ללא ספק תגדילו את אחוזי החשיפה של האתר שלכם.