מי יבצע עבורכם כתיבה באינטרנט

כתיבה באינטרנט, צריכה להיעשות ע”י מומחי קופירייטינג מקצועיים, שיש להם מיומנות רבה בתחום זו. תתפלאו לגלות עד כמה כתיבה לאינטרנט דורשת היצמדות לחוקים מסוימים, אשר מומחי הכתיבה כמובן שולטים בהם ללא עוררין.

כמה דברים מעניינים על כתיבה באינטרנט

כתיבה באינטרנט כוללת בתוכה מספר עקרונות, אשר כמובן מנחים את הקופירייטר בעת הכתיבה שלו. חשוב לציין כי כללים אלו של כתיבה באינטרנט הם מעין כללי בסיס, ולא קשורים דווקא תמיד לצורת הכתיבה עצמה. כלומר הם נכונים גם לטקסט רציני, גם לטקסט קצת יותר עסיסי, ונכון לעסקים מכל הסוגים:

להגיע לבשר – כאשר מבצעים כתיבה באינטרנט לצורכי שיווק, חשוב מאד להוביל את הצרכן מהר אל הבשר והעיקר. כל אחד אוהב שמדברים איתו ישר ולעניין, בלי “מריחות”. אין צורך להגיש מתאבנים לגולשים.

לשמור על קשר בין הרעיונות – טקסט בנושא אחד, יכול לכלול בתוכו מספר רעיונות שונים, וזה בסדר גמור. אבל כאשר מבצעים כתיבה באינטרנט, חשוב לבצע קישור נכון בין כלל הרעיונות המובאים בטקסט, על מנת שהם יגיעו בסדר הגיוני, שיהיה מובן ונהיר לכל גולש באשר הוא.

טקסט מקורי – כידוע, על כל נושא באינטרנט כנראה כבר נכתבו תלי תלים של מילים, ויש סיכוי טוב שהגולש כבר נתקל בהם בעבר. לכן, חשוב מאד כי כתיבה באינטרנט תהיה מקורית, ותציע תוכן מיוחד לגולש שהוא לא יוכל למצוא בשום מקום אחר.

רמה מקצועית ולא מקצוענית – מצד אחד, כל כתיבה באינטרנט צריכה להיות ברמה גבוהה למדי, על מנת שתשדר את המסר הנכון של עסק רציני ואיכותי. מצד שני, לא מעט בעלי עסקים רוצים להכניס מידע על מונחים מקצועיים הקשורים לעסק שלהם. במצב כזה, כתיבה באינטרנט צריכה להיות נהירה, ואם יש מושגים חדשים, יש להסביר אותם כמובן בשפה שכל אחד יבין, ועדיין לשמור על רמת ניסוח גבוהה.

האם זה אפשרי?

בוודאי שזה אפשרי לבצע כתיבה באינטרנט על פי העקרונות הללו (ויש אף עקרונות נוספים). האם כל אחד יכול לבצע כתיבה באינטרנט ברמה כזו? יתכן שאם היה לכם את כל הזמן שבעולם, אכן הייתם יכולים להתחיל לחדד את הכישרון הזה שחבוי בתוככם. אבל לרובכם יש עיסוקים לא פחות חשובים, ובראשם לנהל את העסק שלכם. לכן, פניה אל שירותי קופירייטינג מקצועיים, אשר מתמחים בתחום של כתיבה באינטרנט היא מעשה חכם מאד, ואף משתלם מאד כלכלית לטווח הקצר והארוך כאחד.