מה עושים כאשר בקשת הבדיקה מחדש לגוגל מתעכבת

בין אם קידמתם את האתר שלכם בכובע שחור, או שעשיתם כמה טעויות קידום אתרים בתום לב, אתם ככל הנראה  מודעים לכך שבשלב מוקדם או מאוחר גוגל יעלו עליכם ויורידו את האתר בדירוג. הורדת האתר לעסקים מסוימים יכולה להיות גזר דין מוות במקרה הרע או פגיעה בהכנסות במקרה הטוב. בכל מקרה מדובר בפגיע תדמיתית. אולם תמיד אפשר לנקות את האתר מהקידום השחור ולהגיש בקשה לבדיקה מחדש דרך כלי מנהל האתרים של גוגל. אבל מה קורה כאשר הבדיקה מתעכבת. מאט כץ מסביר מה עושים.

 

אישור על קבלת הבקשה

אם אתם מחכים כבר חודשיים לתשובה מגוגל, סימן שמשהו לא בסדר. למעשה לאחר ששלחתם את הבקשה, אתם אמורים לקבל תשובה תוך כמה ימים שבקשתכם התקבלה והיא נמצאת בטיפול. אם לא קיבלתם תשובה כזאת, סימן שמשהו לא בסדר וכנראה שהאתר שלכם לא עבר בדיקה ע”י אנשי גוגל. יכולות להיות לכך סיבות שונות, כמו מילוי לא נכון של הבקשה או שהבקשה לא הגיע לגוגל. בכל מקרה האישור על הקבלה צריך להגיע די מהר.

סוגי תשובות

כאמור לפעמים נוצר  לחץ  כך שגוגל מקבלים אינספור בקשות ביום אחד ולכן התגובה מאחרת להגיע. אולם חודשיים ללא תגובה זאת בעיה. כשהם עונים, ישנן 2 תשובות:

1) כן  –  אנחנו סבורים שאתר שלכם במצב טוב, לכן בקשת הבדיקה מחדש אושרה.
2) לא –  אנחנו חושבים שעדיין יש לך עוד עבודה לעשות כדי לשפר את האתר.

לפעמים המצב יכול להיות לא שחור ולבן. לפעמים יכול להיות שבעיה אחת נפתרה אבל הבעיה השנייה עדיין קיימת כך שעליכם לטפל בכל הבעיות האפשריות שיש. מה שצריך לעשות במקרה ואתם בטוחים לגמרי ב 100 שאתר שלכם תוקן והכל בו בסדר, אבל עדיין לא קיבלתם תשובה הוא להגיש בקשת בדיקה מחדש נוספת לגוגל.