למה כדאי להצטרף לגוגל +

פעם הרשת החברתית החזקה ביותר הייתה מייספייס. היום פייסבוק היא מלכת המדיה החברתית, כאשר גם לטוויטר יש נתח גדול מהשוק. להרבה אנשים יש חשבונות בשני הרשתות החברתיות. כבר שנים מנסים בגוגל ליצור רשת חברתית מוצלחת, ולמרות שמיום ליום כמות המשתמשים בגוגל + הולכת וגדלה, המספרים ותדירות השימוש בה עדין לא מתקרבת לזאת של פייסבוק או טוויטר. אז למה לכם להצטרף לעוד רשת חברית?

 

 
מקום חדש  –  אנשים חדשים

לא משנה כמה תשתדלו, לא תוכלו להימנע מלהשתמש בגוגל. גוגל נמצא בכל מקום. במחשב הביתי, בעבודה ובטלפון הנייד. משתמשים בו כל יום כדי לבצע חיפוש ועל מנת להעביר מסמכים. גוגל מספקים גם כלים חופשיים לשימוש. כך שכולם שם ולכן לא כדאי להישאר בחוץ אלא להתקדם כמו רבים אחרים גם לגוגל+. תחשבו על גוגל+ כמו הבר החדש בעיר. תוכלו לפגוש בו חברים חדשים ולהוסיף אותם למעגלים שיצרתם. בגוגל+ אפשר לבצע שיחות וידאו.

שמירה על פרטיות

 בגוגל+ אפשר לשלוט בהגדרות הפרטיות טוב יותר. רוב הסיכויים שיש לכם את הבוס בחברים בפייסבוק, אבל אתם לא תרצו שהוא ידע את כל מה שעובר עליכם. למשל עם ביטלתם יום עבודה בגלל שאתם חולים, הוא יכול לגלות בפייסבוק, דרך תמונות בהן תויגתם, הסטטוסים שלכם או של החברים שלכם ולהבין שבעצם הייתם בלילה במועדון עד מאוחר והשתכרתם. בגוגל+ אפשר ליצור מעגלים: חברים, משפחה, עבודה ועוד. כמו כן אפשר ליצור מעגלים חופפים. בכל מקרה, אתם שולטים עם איזה מעגלים אתם חולקים את המידע. הרי יש דברים שלא הייתם רוצים שההורים שלכם ידעו  או האנשים בעבודה.

להתקדם עם גוגל

לא מזמן בפייסבוק הבינו את משמעות הפרטיות, וגם הם הכניסו מעגלים לרשת החברתית. אבל כשמתייגים אתכם באלבום כלשהו, עדין כולם יכולים לראות אתכם. גוגל היא חברה שהולכת ומתפתחת בצעדים מהירים. אומנם עדין אין חיים שוקקים כמו בפייסבוק אבל בקרוב הרבה מכלי גוגל יתמזגו לתוך גוגל+ כך שהרשת החברתית צפויה להיות מאוד נוחה ויעילה למשתמש. אם יש לכם עסק, גוגל+ הוא עוד מקום לפתוח בו כרטיס לעסק. מה בטוח הוא שהצטרפות לגוגל+ לא תזיק לכם.