מדוע כדאי לעשות אופטימיזציה גם לאתרים אחרים

ידוע כי עדיף לרכז את כל מאמץ הקידום באתר אחר מאשר לפזר אותו על עשרות אתרים. האופטימיזציה חשובה מאוד לדירוג של אתר  ולכן כדאי להשקיע בכל הפרטים הקטנים, החל מהתגיות ועד לנראות האתר. אבל, לפעמים כדאי גם לעשות מאמצים לבצע אופטימיזציה גם לאתר שהוא לא שלכם כי בסופו של דבר זה יפעל לטובתכם.

קידום מאמר שכתבו עליכם

אם יש לכם עסק מוצלח שזכה לביקורת טובה באתר כלשהו, אם הביקורת הזאת תהיה במקום טוב היא תעזור לכם להשיג מוניטין טוב יותר. אבל ניהול מוניטין אינו שווה דבר אם אף אחד לא קורא את מה שכתבו עליכם. לכן כדאי לכם להשקיע באופטימיזציה של אותו האתר, על מנת שהכתבה תקבל נראות טובה יותר בגוגל. איך אפשר לעשות את זה? תפנו קישורים לאותה הכתבה באתר במסגרת בניית הקישורים החודשית שלכם.

רשתות חברתיות

תעזרו לאתר לעזור לכם. קדמו את המאמר בכל הרשתות החברתיות האפשריות כמו פייסבוק, גוגל+ וטוויטר. תנו קישור בולט באתר שלכם למאמר עצמו. זה לא הזמן להיות צנוע. בעלי עסקים צנועים לא יצליחו להשיג לקוחות רבים. המשיכו את המאמץ משם. במקום להחליף קישורים כל הזמן, בקשו לכתוב מאמר אורח באתר שכתב עליכם. במקרה והאתר לא מקודם טוב, מאמר שלכם יכול לעזור לו לעזור לכם ואתם ממש לא צריכים קישור  –  מספיק מאמר בלבד.

חזקו את הקישורים אלכם

קישור המופנה לדף שלכם לא תמיד נקלט במהירות ע”י גוגל. מה גם שאם אין לדף דירוג/PR גבוה כוחו של הקישור יהיה חלש יותר. לכן, גם במקרה הזה, עזרו לקישור לעזור לכם. מה עושים? מפנים קישורים לדף עם הקישור על מנת לחזק אותו. כן, לפעמים ע”י קידום אתרים אחרים אפשר לזרז את קידום האתר שלכם.

 

המאמר מבוסס על

https://www.seomoz.org/blog/why-you-might-want-to-do-seo-on-someone-elses-site-whiteboard-friday